Regulamin

Zapoznaj się z naszym regulaminem

  

§ 1. Przedmiot Regulaminu

  1. Regulamin Alldayholiday.pl obowiązuje na terenie Obiektu i dotyczy wszystkich osób przebywających w nim.
  2. Wynajmujący nocleg będzie nazywany "Obiektem", a najemca pokoju "Gościem".
  3. Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji dostępnej pod numerem +48 533 22 33 80.
  4. Regulamin określa zasady świadczonych usług, odpowiedzialność stron umowy oraz zasady przebywania na terenie Obiektu.
  5. Umowa między Obiektem a Gościem jest zawierana poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  6. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna na stronie internetowej https://alldayholiday.pl

§ 2. Doba Hotelowa

  1. Obiekt wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o 16:00 i kończy o 11:00 następnego dnia.
  3. Prośba o przedłużenie doby hotelowej powinna być zgłoszona możliwie wcześnie pod numerem +48 533 22 33 80. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich apartamentów lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
  4. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą, szczegóły dostępne telefonicznie.
  5. W przypadku nie zgłoszenia prośby o przedłużenie doby hotelowej może obowiązywać dodatkowa opłata za każdą rozpoczętą godzinę w wysokości 100zł.

§ 3. Rezerwacja i Meldunek

  1. Rezerwacja może być dokonana przez Internet lub telefonicznie.
  2. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje umowę wstępną rezerwacji, zawierającą warunki i informacje dotyczące zadatku na maila lub sms.
  3. Wpłata zadatku jest warunkiem zawarcia umowy rezerwacyjnej.
  4. Gość może anulować rezerwację zgodnie z określonymi warunkami.
  5. W przypadku anulacji rezerwacji, Gość może być obciążony określoną kwotą zgodnie z warunkami rezerwacji.
  6. W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
  7. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  8. Osoby niezarejestrowane w Hotelu mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać w pokoju hotelowym od 6:00 do 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób.
  9. W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji, co jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, zwrot zadatku zależny jest od wybranego rodzaju zakwaterowania. Wyróżniamy następujące rodzaje:

     Standard 30% zadatku, bezpłatna anulacja na 30 dni przed, na 29 dni przed przyjazdem i mniej wpłacony zadatek nie zostaje zwrócony.

    Oferta bezzwrotna, 100% zadatku, w przypadku odwołania rezerwacji wpłacony zadatek nie zostaje zwrócony.

    Oferta specjalna, 100% zadatku, częściowy zwrot w przypadku rezygnacji 30dni przed przyjazdem. Na 29 dni przed przyjazdem i mniej wpłacony zadatek nie zostaje zwrócony.

    Bezpłatne odwołanie, 30% zadatku, bezpłatne odwołanie 24godziny przed przyjazdem.

§ 4. Usługi

  1. Gość ma prawo do profesjonalnej obsługi, jednorazowego pierwszego sprzątania pokoju i niezbędnych napraw urządzeń związanych z normalnym zużyciem.
  2. Na życzenie Gościa Obiekt świadczy dodatkowe usługi, niektóre odpłatnie.

§ 5. Odpowiedzialność Obiektu

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za nielegalne pozostawienie przedmiotów na terenie Hotelu.
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty, kradzieży lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

 

§ 6. Odpowiedzialność Gościa

  1. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez siebie lub osoby towarzyszące.
  2. Gość jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić wszelkie uszkodzenia w pokoju.
  3. Obiekt może rozwiązać umowę z Gościem, który narusza regulamin Obiektu.
  4. przypadku szkód w apartamencie, koszty ich usunięcia są potrącane z kaucji. Potrącenie kaucji nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności za szkody przekraczające wysokość kaucji.
  5. Podczas zakończenia pobytu Gość zobowiązany jest do wyrzucenia śmieci, umycia naczyń, zdjęcia zużytej pościeli oraz umieszczenia jej w widocznym miejscu, niepozostawiania resztek jedzenia, zakręcenia wszystkich kranów, zamknięcia wszystkich okien, wyłączenia urządzeń elektrycznych i światła oraz zamknięcia lokalu. Koszt zniszczenia lub zgubienia klucza wynosi od 100zł do 500zł. Prosimy również o odstawienie wszystkich mebli na swoje pierwotne miejsce.
  6. Opłata za dodatkowe sprzątanie pokoju związane z nietypowym zabrudzeniem wynosi 200 zł.
  7. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości od 400 PLN do 2000 PLN może być wymagany przed przyjazdem. Będzie to płatność przelewem na konto. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
  8. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  9. Dzieci poniżej 12 roku życia mogą korzystać z windy wyłącznie podczas obecności osoby dorosłej.
  10. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości. 
  11. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.

§ 7. Zwrot Rzeczy Pozostawionych

  1. Rzeczy pozostawione przez Gościa zostaną odesłane na jego koszt.
  2. Nieodebrane rzeczy mogą zostać uznane za porzucone przez Gościa.

§ 8. Cisza Nocna

  1. Obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 07:00.
  2. Naruszenie ciszy nocnej może skutkować konsekwencjami.

§ 9. Postanowienia Dodatkowe

  1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 pod 883, z późn. Zm.), w celach związanych z realizacją rezerwacji w Alldayholiday.pl prowadzonym przez firmę Seayou Sp z o.o z siedzibą w Mielnie przy ul. Morskiej 3 – administratora danych. Udostępnienia danych osobowych jest dobrowolne. Gościowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  2. Zakazane jest stosowanie otwartego ognia oraz używanie tytoniu w pokojach hotelowych. We wszystkich pomieszczeniach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. Złamanie zakazu podlega opłacie w wysokości 1000 zł.
  3. Zakazane jest posiadanie i używanie nielegalnych substancji odurzających.
  4. W Obiekcie może obowiązywać system monitoringu w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  6. W Obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych apartamentach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zgłoszenia chęci rezerwacji pobytu ze zwierzęciem i spoczywa na nim wszelka odpowiedzialność za zachowanie czystości i bezpieczeństwo innych Gości.
  7. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
  8. Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane pod numerem +48 533 22 33 80 oraz pisemnie na adres email: kontakt@alldayholiday.pl.

§ 10. POLITYKA PRYWATNOŚCI – AKCEPTACJA CIASTECZEK

  1. Strona https://alldayholiday.pl korzysta z plików cookies.
  2. Wynajmujący informuje, iż pliki cookies czyli „ciasteczka” to małe pliki tekstowe, wysłane przez serwis internetowy i zapisywane na urządzeniu, z którego korzysta internauta. Domyślne ustawienia przeglądarek internetowych najczęściej pozwalają na zapisywanie tego typu pliku oraz jego późniejsze odczytanie przez serwer, który go utworzył. Ustawienia te mogą być zmienione zgodnie z preferencjami użytkownika. Należy jednakże pamiętać, że całkowite ich zablokowanie może ograniczyć lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji serwisu.
  3. Wynajmujący korzysta z plików cookies w celach statystycznych (analizowany jest ruch w serwisie i częstotliwość odwiedzania poszczególnych podstron, by możliwe było lepsze zrozumienie sposobu korzystania z serwisu przez Klientów i dzięki temu ulepszanie jego treści, zawartość i funkcjonalności) oraz funkcjonalnych (pliki cookies pozwalają zapamiętać osobiste ustawienia Klienta, np. takie jak język, wersja serwisu czy rozmiar czcionki, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z serwisu). Pliki cookies nie identyfikują w żaden sposób danych osobowych Klienta ani też nie mają wpływu na wykorzystywane przez niego oprogramowanie ani sprzęt.
  4. Część tego typu plików jest aktywnych tylko w momencie korzystania z przeglądarki (to tzw. cookies sesyjne). Część (czyli cookies stałe) jest przechowywana przez dłuższy czas po to, by wybrane przez Klienta ustawienia nie zostały utracone oraz by możliwe było identyfikowanie (na poziomie analizy ruchu w serwisie) Klientów nowych i powracających.
  5. Zmieniając ustawienia na poziomie przeglądarki internetowej, Klient może zapobiec lub ograniczyć zapisywanie tego typu plików bądź usunąć już istniejące. Szczegółowe informacje na temat tego, jak to zrobić, dostępne są w sekcji „Pomoc” w menu wykorzystywanej przeglądarki.

 

Warunki

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

 

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że : Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest SEAYOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Adres siedziby Morska 3, 76-032 Mielno, Polska.

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Roomadmin.pl,

  1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
  2. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
  3. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
    Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
    adres e-mail : kontakt@alldayholiday.pl

Zobowiązania Administratora

  1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
  2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

 

Zobowiązania Roomadmin

  1. Roomadmin jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  2. Roomadmin oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  3. Podwykonawcy i pracownicy Roomadmin zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Roomadmin zobowiązany się do:
    1. szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    2. ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    3. zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    4. regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych

Postanowienia końcowe

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
  2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
  3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Roomadmin

 

 

 

 

 


 

Nie wahaj się skontaktować z nami! Nasz zespół jest tutaj, aby Ci pomóc.

logo

Jesteśmy zawsze gotowi sprostać potrzebom naszych gości.

Copyright © 2023 alldayholiday.pl