Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy. Jesteśmy dostępni i gotowi, aby Ci pomóc!
Wypełnij formularz
Najczęstsze pytania
Czy cena podana przy apartamencie to cena za osobę czy za dobę?
Ceny podane na stronie dotyczą całkowitej opłaty za pobyt.
Jakie są obsługiwane formy płatności?
Możesz zapłacić gotówką, przelewem lub poprzez płatności online.
Czy możliwa jest zmiana terminu rezerwacji?
Zmiana terminu rezerwacji zależna jest od dostępności apartamentów. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.
Czy możliwe jest anulowanie rezerwacji?
Przeważnie istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednak wszystko zależy od wybranej przez Państwa opcji podczas jej składania.
Jakie dane są potrzebne do rezerwacji apartamentu?
Rezerwując apartament należy podać swoje podstawowe dane personalne czyli imię i nazwisko, a także numer telefonu, który ułatwi nam kontakt. Dopiero na miejscu zostaniesz poproszony o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?
Dzień przed przyjazdem do wybranego apartamentu otrzymasz instrukcję zameldowania lub o ustalonej godzinie przyjazdu przywita Cię na miejscu obsługa.
W jakich godzinach mogę się zameldować w apartamencie?
Dokładne informacje otrzymasz po zarezerwowaniu pobytu, jednak najczęściej zameldowanie odbywa się od godziny 16 do godziny 22.
W jakich godzinach mogę się wymeldować z apartamentu?
Podobnie jak w przypadku zameldowania, dokładne godziny zależą od wybranego apartamentu, jednak najczęściej wymeldowanie odbywa się pomiędzy godziną 8 a godziną 11.